Свобода віросповідання та право на сповідування вірувань і переконань

Повага до права батьків

Свобода вибору в освіті

Передумови сучасної демократії – виклик особовому суспільству
(Скорочено)

I. РОЛЬ ЗАКОНУ ТА ОСВІТИ У ПОШИРЕНІ ОСОБОВОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, ОРІЄНТОВАНА НА НАДАННЯ ПОСЛУГ

А. Епоха до перебудови
Освітнє законодавство нації здебільшого є дійсним відображенням її культурних традицій і соціального середовища.
Це також є причиною того, що законодавство «Про освіту» однієї країни відрізняється від іншої, навіть в межах континенту; і, звичайно, навіть більша різниця спостерігається між континентами. Урегулювання законодавчої системи щодо освіти різняться в залежності від конституції кожної держави. Але порівняння все ж таки необхідне, тому що міжнародна зацікавленість до питання права у освіті зростає.
Міжнародні стандарти юстиції визначають певні освітні права. Юридична практика бере за основу метод синтезу для того, щоб визначити, які права і свободи повинні бути присутніми в освіті.
Звернемо на це увагу при розгляді «Закону про Освіту» (РФ), де постають питання, дуже схожі на ті, що є в Західній Європі. Приведемо ті з них, які найбільш варті уваги.

Подробнее...

Свободы и обязанности в образовании. Международный обзор. Ч. Л. Гленн (США) и Я. Де Груф (Бельгия)

Конкурентоспособность и плюрализм в образовании. Ян Де Груф (Бельгия)

Внимание! Использование и переиздание материала, размещенного на данном сайте, разрешается только при указании следующей ссылки: «Материал предоставлен Центром просветительских программ Международной ассоциации христианских школ www.acsi.org.ua».  Кроме того нужно указать Ф.И.О авторов статей, книг и творческих работ.

Ваше предложение по улучшению сайта

эл. почта:
Тема:
Текст письма:
Укажите пропущенную цифру: 1 .. 3 4 5